Beugelbehandeling (orthodontie)

Beugelbehandeling (orthodontie)

Bent u niet tevreden met de stand van uw tanden?
Tegenwoordig dragen steeds meer mensen een beugel om de stand van hun tanden en kiezen te corrigeren. Leeftijd speelt hierbij geen rol, iedereen heeft recht op een mooi gebit!

De orthodontist (óf tandarts voor orthodontie) onderzoekt de scheefstand van de tanden en kiezen en maakt vervolgens een afdruk van de boven- en ondertanden. Ook worden er röntgen- en gewone foto's van de tanden en kiezen gemaakt. Op basis van deze informatie wordt een behandelplan geadviseerd.

Wanneer is een beugel voor uw gebit nodig?

Wanneer de tanden scheef staan, of wanneer de tanden en kiezen niet goed op elkaar passen biedt een beugel de juiste oplossing. Doordat de kiezen na de behandeling weer beter op elkaar passen kunt u ook beter kauwen.

Hoe werkt een beugel voor je gebit?

Een beugel corrigeert tanden en kiezen in de goede richting. Het is van belang dat een beugel regelmatig wordt bijgesteld. Op die manier wordt de correctie van de scheefstand optimaal uitgevoerd.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 013-2225000.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:15 - 17:00
dinsdag08:15 - 20:00
woensdag08:15 - 17:00
donderdag08:15 - 17:00
vrijdag08:15 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Doctor Paul Janssenweg 143
Tilburg 5026RH
Route

Patiëntervaringen

2488 reviews · ⭐ 8.6 gemiddeld

Prima geholpen.

Snel geholpen en duidelijke uitleg gekregen.

Het was een hele vlotte en kordate werkwijze en ook goed meedenken om probleempjes op te lossen.

Zoals hierboven al door mij is omschreven. De behandeling was zeer correct af gewerkt. Het is voor nieuwe klanten een goed alternatief om eens hier te gaan voor informatie.

Afgesproken rijd wordt zelden gehaald

Mijn ervaring met de tandarts en assistent is goed. Heel kundig en vriendelijk. Wat erg vervelend is, dat eigenlijk altijd de afspraaktijd nooit gehaald wordt. Wat ook weer gevolgen heeft voor de vervolgafspraken.

Fijne praktijk met alles onder één dak!

Goede en fijne ervaring met deze praktijk, nemen de tijd voor je en leveren goede kwaliteit! Ook fijn dat alles er is onder één dak.

Goed

Goed

goed

Als laatste was ik bij de tandarts de behandeling daar was goed geregeld na de periodieke controle(een losse vulling en een gaatje). De tandarts had de tijd en ruimte om de behandeling direct uit te voeren wat voor mij een goede oplossing was. (meedenken met de patient) Ga zo door.

Deskundig, vriendelijk en efficiënt

Deskundig, empathisch en efficiënt

Goed geholpen

Goed geholpen

Ben bijzonder snel geholpen en heb een goede behandeling gehad

Perfect!!

Uitstekend

Ik had een probleempje met mijn implantaat Dat was een stukje afgebroken. Maar door tandarts S.Emami is dit weer helemaal mooi opgelost. Ik ben heel blij met de gang van zaken en de afhandeling hiervan. Vriendelijke groeten Elly

Erg kundige hulp, advies en prettig personeel.

Tot nu toe is het altijd goed geregeld geweest bij deze tandarts. Vriendelijk personeel die goede adviezen geeft en rekening houdt met jou als patiënt.

Uiterst positief

Mijn ervaring is zeer positief. Iedereen is erg aardig en bezorgd ik heb heel veel vertrouwen in ds. S Emamie en hoop op een goede afloop van mijn implantaten.

keurig en op tijd geholpen

uitstekend

zij geven goed advies

N.v.t

Goed geholpen

Ik werd duidelijk van te voren ingelicht en tijdens het consult werden mijn vragen beantwoord. Wel even schrikken van de totale kosten.

deskundig en service gericht

Goed geïnformeerd, deskundige aanpak en goede nazorg

Geweldig

Ik ben heel fijn geholpen

Is goed behandelen

Een hoogwaardige tandartspraktijk

Snel en pijnloos.

Verdoving was snel gedaan en deed geen pijn, en de operatie was ook snel en pijnloos. Aartsen waren professioneel.

uitstekend

na ruim een half jaar weer zonder pijn kunnen eten

Zeer vlotte en deskundige behandeling.

Mijn periodieke behandeling heb ik als prettig ervaren. De afspraak was zoals gewoonlijk stipt op tijd. Vriendelijke ontvangst, door assistente. Altijd lente in de ogen van… De arts geeft vooraf een duidelijke uitleg over de behandeling. Die daarna ook op een vlotte manier uitgevoerd wordt. Chapeau dokter. Kortom, zeer tevreden over Samenwerkende Tandartsen Tilburg-Zuid

Heel erg prettig

Zoals altijd een aangenaam bezoek bij de tandarts gehad.

een goed gevoel bij de behandelijg

ik kreeg het gevoel dat de be handeling naar de wens van mij goed uit gevoerd werd

vriendelijk contact en goede uitleg.

Waar ik voor een aantal jaren geleden nog al eens lang moest wachten voordat ik aan de beurt was, is het tegenwoordig redelijk op tijd. Goede uitleg over de behandeling. Soms telefonisch moeilijk te bereiken vanwege administratieve werkzaamheden?(lunchtijd)